No, thanks.

 

Da begynner en ny uke, i morgen.

*

Har fått hvilt meg denne helgen. Sovet bra, for en gangs skyld.

*

Det er noe med det å kutte ut den luren mitt på dagen. For meg som sliter psykisk, så er den pausen gull verdt. Jeg trenger den.

Men så er det fordelen med å velge den bort, jeg får sove bra på natten.

Det skal ikke være lett å være menneske, hæ?

Jeg kunne selvsagt fortsatt med den hvilen, og evt. brukt sovemedisin. Men det vil jeg ikke.

*

Det gjør en bare super sløv HELE dagen, og hva er da vitsen med å stå opp? Sove godt for så å gå som en vandrende zombie på dagen, nei takk.

Da velger jeg heller å sove dårlig på natten og ta den luren på dagen, når den trengs.

*

Man må velge sine kamper, er det ikke det man sier?

Da velger jeg heller den litt kjipe, som er og unngår zombiewalks og en evt. avhengighet på piller.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg