Nødvarsel.

 

 

Noen som fikk med seg dette?

*

Jeg hadde lest at det ville foregå i dag, husket det i går kveld og hadde helt glemt det i dag tidlig.

Da det så kom, var det å såvidt jeg hørte noe vibrering fra telefonen og en beskjed på skjermen.

På norsk og engelsk.

*

Bra det testes ut.

*

Hadde denne beskjeden vært for alvor, hadde jeg meget sannsynlig trodd det var noen som ringte og ikke tatt den.

Jeg tenkte det skulle bli sirener og hele pakken. Noe ala det er krig, gå under jorden.

Tror de fleste ville blitt veldig urolige da.

*

At ikke alle har merket det, er jo litt skummelt det og.

For når det virkelig trengs, vil mange ikke få det med seg.

*

Jeg håper bare det blir fikset til da.

Og at dette ikke er noe, man øver på, fordi man mener det vil bli fare for å måtte ta det i bruk,

sånn i nærmeste fremtid.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg