Nudler.

Googlesøk

 

 

 

Onsdag, det ble løping.

*

Noe måtte bli som til vanlig, jeg kunne lett ikke ha gått ut. Men denne uken startet alt annet enn jeg hadde tenkt. Så da ble det løping på meg.

*

Banen var veldig tom. Og det burde jeg forstått, vinterferie = aktivitetstilbud null, dermed ingen fotballtreninger, løping av ungdommer med trener etc.

*

Jeg spiste rå nudler til middag. Det er faktisk godt. Det brakte frem barndomsminner, fra da jeg pleide å bli med søsteren min å gjøre ærender for en eldre dame.

Da skulle posten hentes, ved bæres opp til andre etg., det skulle handles inn og når hun hadde hund, hunden luftes.

Da pleide vi å kjøpe nudler når vi var ferdig, og spiste dem rå som chips. Oljen gikk i bosset og krydderet lett drysset på. Ellers ble det temmelig spicy.

Det er ett fint minne.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg