Null appetitt.

 

 

Har tatt det helt med ro, i dag.

*

Det har blitt tid til lesing og jeg har sett på “The summer I turned pretty”.

Det betyr også, at jeg har gått i pysjen.

*

Selvsagt har jeg fått i meg mat, for dem som bryr seg om det.

*

Gårsdagen, var en ikke så grei dag.

*

Som mamma til enhver pels-dott, får man med en fil som heter så mye som “over-beskytter”.

Og den kjenner jeg godt til, fra før.

*

Gaudaen min ville ikke spise.

Hva enn jeg tilbød henne, var hun ikke interessert.

Da er det ikke rart, man blir urolig.

*

Men det er ikke grunnen til mitt forrige innlegg.

Det var bare noe jeg trengte å sette ord på.

*

Tilstanden er bedre i dag.

Frøken dings var nemlig kvikk i toppen og mega sulten.

Så det gjør meg lettet.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg