Ny start.

 

Mandag var en rolig dag. Jeg kom meg tidsnok til behandling. Jeg delte. Jeg fikk støtte.

Jeg klarte selvsagt å glemme kortet mitt hjemme, så det ble ingen handletur, som jeg pleier. Jeg bestemte meg for å gå halve veien hjem.

Vel hjemme spiste jeg lunsj og startet å lese en ny bok.

Derfra tok jeg meg en lur. Og fikk selskap 💕.

På kvelden lagde jeg potetstappe og varmet opp noe kjøtt som jeg fikk med meg etter konfen sist helg 👌🏻.

Deretter så vi på “House of the dragon”, den serien er så bra! (Man trenger ikke å ha sett “Game of Thrones” for å se den. Anbefales).

Rakk også å se en film i tillegg, før øynene begynte å lukke seg av seg selv.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg