Ny uke.

 

Da var det mandag igjen. Jeg sov ikke noe godt i natt, våknet hele tiden. Så da alarmen min gikk, var det ikke så lett å stå opp.

Jeg skyndte meg for å rekke bussen og kom meg på behandling. Mye tunge tema, som jeg ikke kan relatere til så veldig, men det satte ihvertfall i gang mange tankeprosesser.

Ting som ikke har vært eller som er så ok i livet mitt kommer frem. Mange throwbacks kan man si.

Etter gruppen var jeg å handlet inn noe mat og fikk i meg noe også, denne gangen var det sub med egg og laks.

Så tok jeg bussen hjem.

Jeg fikk ryddet litt i leiligheten, ved inngangen.

Det er så typisk at når jeg har vært ute, så går det som skal i kjøleskapet til kjøkkenet. Også blir resten værende ved inngangspartiet.

Så det var på tide å gjøre noe med.

Utover kvelden spilte jeg noe som heter “Crazy hospital”.

Deretter pratet jeg litt med kjæresten før han dro på fotball trening.

 

Nå er jeg sliten, så det blir nok en dusj og rett i seng.

 

Natta!

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg