Ny venn.

 

 

 

Jeg er blitt ett skikkelig katte-menneske.

*

Hadde du fortalt meg det, da jeg var yngre hadde jeg bare ledd.

Meg katte-menneske? Yeah right.

*

Jeg har alltid likt dyr. Alle typer dyr.

*

Har jeg truffet på en katt på gaten, så har jeg selvfølgelig gått ned på deres nivå og gitt den kos.

Men at jeg skulle eie og bli en “cat-whisperer”, da hadde jeg tenkt, nope that’s not me.

*

I går da jeg var hos foreldrene mine, så kom der en pus opp i terrassen deres. Og jeg gikk automatisk i puse modus.

Snakket til den slik den prater til mine egne puser og dem på dyrenes-hus.

Den så først ut til å bli litt sjokkert. Så gikk den rett bort til meg og ville ha massevis av oppmerksomhet.

Prate gjorde den også.

*

En pus jeg aldri før har truffet på. Jeg ble litt sjokkert selv.

Men hallo, at den ble trygg så fort og ikke så ut til å gå med det første.

Jeg kjente på en ekte glede.

*

Har kanskje funnet min superpower jeg nå.

Hihi.

*

Fikk ikke tatt bilde, skal forsøke neste gang jeg ser den.

*

Prosjektet “katte-do” er offisielt i gang, derimot.

Woop Woop.

 

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg