Nyttår.

Første dagen på nyåret og jeg har hatt det helt ræva. Jeg pleier ikke å ordlegge meg slik, men hvem prøver jeg å imponere?.

Gårsdagen var fin den. 

Våknet og slumret alarmen. Det var nok til at jeg måtte haste avgårde. Jeg hadde ikke tatt med i betraktningen at når det er de dagene i måneden så bruker man mye mer tid på alt.

Jeg gjorde mitt hos dyrebeskyttelsen. Så bar det videre til foreldrene mine. Hvor jeg tok på meg det jeg fant frem kvelden før og hadde puttet i tote bagen min med hjerter på.

Jeg fikk hjelp av mamma til å ikke se “så gul” ut. Og da mener jeg ikke sånn rasistisk. Men jeg mener bleik pga. mangel på jern, folat og D vitamin.

Vi kom oss til søsteren min og de. Hvor på vi spiste middag, spilte spill og så på fyrverkeriet. 

Det ble mest bråk og lite farger på himmelen.

Det skyldtes at mye av kruttet ikke var kommet frem i tide. Forsinkelser grunner pandemien. Du vet, Corona, Delta, Omicron.

Jeg og kjæresten ringte hverandre når klokken var tolv hos meg og hos han. Det var koselig. 

Jeg fikk skyss hjem til meg selv etter seansen sammen med familien. 

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg