One day.

 

 

Det er en stund siden jeg har sett på serier.

*

Jeg har holdt meg til dokumentarer.

*

Jeg var i tvil om jeg skulle starte å se denne. Hadde hørt at den var en slik en som ville bringe frem tårer og jeg orker ikke mer tårer nå for øyeblikket.

*

Men jeg er en håpløs romantiker, det er bare å innse og ja, jeg er en av dem som kan sitte å se og si “awwwweh” høyt for meg selv. Eller tenke det.

*

Men ville det bli like lett nå, når en ikke kan kjenne seg igjen?

Eller ville ønsket om å erfare slike søte momenter ødelegge meg innvendig?

*

La gå, jeg startet å se den.

*

Har ikke blitt destruert ennå.

Er foreløpig kommet meg gjennom tre episoder.

 

 

B

 

Nb: andre episode startet øyeblikkelig med noen litt intense scener, så anbefaler IKKE å se den på en offentlig plass. Kan bli litt kleint.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg