Oppdatering.

 

 

Tirsdag.

*

Jeg startet dagen min som vanlig.

Forsøkte å gjøre noen av dem punktene jeg har satt meg for dagen.

*

Jeg fikk opp netting på døren til balkongen min.

Pusene likte den.

*

Jeg tror at å forsøke å få dem ut i en luftegård er litt for drastisk for dem.

*

Jente-pusen min tror hun blir kastet ut. Om hun nærmer seg for mye. Og ikke får komme tilbake.

*

Gutte-pus er veldig nysgjerrig, og jeg er redd han vil stikke av.

*

Så netting-gjerde, it is!

*

Deretter var det å få ett 500 brikkers puzzles spill i en ramme.

Det er rundt og ikke så lett å få i en firkantet ramme.

Jeg synes det så ok, da jeg fjernet ett par brikker for å få det til å passe.

*

Det ble en inne dag , dette.

*

Fikk i meg middag og fulgte med det som ble sagt i pressen om situasjonen på dyrenes hus.

*

Ut fra det som blir presentert, får man inntrykk av at det er ett kupp fra Oslo, men følger dere med videre så får dere bedre innsikt.

Kollegaene mine har vært tøffe og pratet med enkelte aviser.

*

Dem setter bedre ord på hva som har skjedd og det som gjorde at styret i Dyrebeskyttelsen Norge kom for å kjekke ut situasjonen.

 

B

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg