Oppdatering II.

 

 

Onsdag.

*

Denne dagen sov jeg mye.

*

Jeg var skikkelig trøtt.

*

Fikk i meg sen lunsj og så til kattene mine.

*

Deretter var det planlagt digitalt-møte, men jeg kom meg ikke innpå teams.

 

Så da blir det bare å vente på referat.

 

*

Jeg fikk med meg en artikkel i BA.

*

Og det som blir hevdet er bare bull.

Personangrep mot dagligleder og det med at Dyrebeskyttelsen Norge bare er opptatt av å skaffe seg penger.

*

Personangrep har det vært, men ikke nødvendigvis mot dagligleder.

Mer mot hver enkelt av dem som har stilt spørsmål angående status på hver enkelt katt og hva vi kan gjøre for at dem skal ha det bedre.

*

Det er de frivillige som ser til dyrene hver dag. Ikke vetrinæren eller dagligleder.

*

Det er som situasjonen med sykepleiere og leger på et sykehus.

Sykepleierne er dem som er direkte i kontakt med en pasient ikke legen.

*

Legen får rapport av pleierne og legen tar valget om videre behandling.

*

Om det var sant at DB Norge bare var opptatt va økonomisk vinning hadde dem unngått å komme hit.

Om det var sant hadde dem ikke sjekket tilstanden på hver eneste katt på huset ved hjelp av egen veterinær.

Om det var sant hadde dem ikke skaffet oss frivillige de tingene vi trenger fremover for å klare oss videre.

Om det var sant hadde dem ikke brukt sine midler på å endre låser og koder på huset.

*

Dette er jo bare utgifter, ikke noe økonomisk vekst for dem i det hele tatt.

*

Med dette råder jeg at det som blir lest i media, som alltid, og ikke bare nødvendig nå, blir lest med litt skepsis, men også litt fornuft i tankene.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg