Oppdatering III.

 

 

Torsdag.

*

Samme start som vanlig.

*

Brukte det meste av tiden min foran pc skjermen.

Og det er noe jeg misliker så sterkt.

*

Vet ikke om det er fordi jeg er så vant med at alt går så fort på telefonen ellers.

Men det å sitte foran data skjermen og se at ting går så treigt, er til å ville klatre opp etter veggene.

*

Men slikt må gjøres av og til.

*

Og det er kanskje ett par måneder siden sist.

Det er snakk om å få filer fra telefonen over på PCen og så alt innholdet fra pcen over på en hard disk.

*

Så da det var gjort var det bare å fortsette å se på the prison confession by Gypsy Rose Blanchard.

Og få mer info om egen situasjon via nyhetene.

*

Jeg nevnte at det blir hevdet at DB Norge blander seg inn i det som foregår på Tertnes for økonomisk vinning, alt jeg fikk ut av artiklene jeg så denne dagen var at det er de suspenderte styrelederne som har brukt penger dem ikke skulle.

Og at dem nå i tillegg vil saksøke DB Norge.

Så hvem er opptatt av økonomisk vinning her?

*

Nå er ikke dagligleder bare suspendert, men også sparket.

Yiikes.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg