Overthinking.

Lørdag 21 mai var en sove lenge dag. Resten av dagen var rolig. 

Søndag forsatte vi å se på “The last kingdom” med kjæresten.

Mandag var det ingen behandling, så jeg var mye i mine egne tanker og lei. 

Tirsdag skjedde ingenting ut av det ordinære.

Onsdag var jeg ute å løpte, alltid like festlig det. Tok i litt for hardt, for var helt vrak, neste dag.

Torsdag var jeg hos dyrebeskyttelsen. Litt tungt var det. Det ideelle er å være fire på hver vakt. Til vanlig er vi tre, og denne dagen ble vi kun to. Så jeg tok hele mottaket alene, så til en katt ved inngangen på hoved huset og tok så å så til kattungene. 

På kvelden startet migreneanfall, kroppen verket, pannen var varm, området mellom brynene og ned nesen var vond. Jeg var kvalm og det var ubehagelig å bevege øyelokkene. 

Jeg tenkte det først var vanlig hodepine. Så forsøkte å sove det bort, det hjalp lite. Så jeg tok den siste smeltetabletten jeg hadde og håpte det ville ordne seg.  

Fredag kveld var jeg ute å handlet inn til helgen og var innom apoteket for å sikre meg smertestillende. På dagtid følte jeg meg enda uggen. 

Lørdag var min kjære på jobb. Så fikk ikke vært så mye med ham. Jeg fikk derimot mye tid til å grue meg og tenke hva, hvis, hvordan angående noe som ville/kunne skje dagen derpå.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg