Påske.

Da var uken ferdig. Det er helg!. Jeg er sliten. Jeg er trøtt. Jeg vil sove.

Mandag var jeg i behandling. Tirsdag var jeg en rask tur innom senteret. Onsdag var jeg ute å løpte. Torsdag var jeg ute på tur. Og i dag har jeg vært hos dyrebeskyttelsen. 

Det er lite hjelpere for tiden og dermed mye å gjøre. Men det er på den annen side veldig fint å se at pusene er tryggere og vil ha kos. 

Sist torsdag fikk jeg hilse på en mamma katt og hennes tre små. Det var utrolig koselig. 

Nå er jeg glad det er pause. Og tid for å ta en pust i bakken. 

—————————————————————————–

Forresten jeg tester ut appen TANKEVIRUS. Er på dag 3. Meget interessant opplegg. Det omhandler hva som kan påvirke vår måte å forstå ting rundt oss. Og hvordan vi kan endre tankegang. 

Forteller mer når jeg har litt mer erfaring.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg