Påske.

Eget galleri

 

 

Fredag, ferie.

*

For min del startet påsken.

Og med noen fæle ryggsmerter, dem gikk frem mot brystkassen.

Men denne gangen virket ikke det som det var noe angst relatert. Jeg freaket ikke ut med andre ord.

Jeg tok en smertestillende, og sovnet igjen etter litt.

*

Ubehaget hang i, så denne dagen ble ikke brukt til noe produktivt.

Jeg klarte å gjøre ferdig en puslespill blomsterpotte, som jeg fikk av lillebror til jul.

Så her kan jeg faktisk si at julen varer helt til påske.

Annet en det, fortsatte jeg å se på “God trouble” og så til pusene.

Glemmer aldri dem vettu.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg