Pengegave.

Eget galleri

 

 

Fredag var det tid for å gå på dyrenes hus.

*

Jeg er egentlig ofte litt sen der, men så lenge jeg blir ferdig i tide og kattene får det dem trenger, så går det fint.

Denne dagen, var jeg på stillerommet igjen, så til pusene på loftet og dem som står på isolatet.

Alle hadde det forholdsvis bra.

*

Plutselig ble det mange mennesker på kjøkkenet.

Hun ene jeg jobbet med den dagen sa det var sparebanken og en avis.

Dyrebeskyttelsen, fikk en en sjekk på hele 120.000 kr, for arbeidet som blir gjort for dyrene.

Ja det er mest katter, men vi tar også av oss hunder, undulater, piggsvin og ugler!

Og er det et ordtak som går igjen, i organisasjonen, så er det at “ingen har hastverk med å dø”.

Det er jeg så glad for, spesielt med tanke på hva jeg selv har erfart. Å denne tanken om at “gjorde jeg nok” for min egen firbeinte bestevenn. Så vet jeg at når ett dyr blir avlivet her, så er alt annet forsøkt.

*

Etter vakten bar det bort på Macen. Jeg handlet inn til helgen. Og kom meg hjem.

Denne dagen fant jeg også ut, at foster-pus er glad i å se på katte tv. Det var litt morsomt.

Jeg satte på youtube på telefonen og plutselig satt hun der med ørene rett opp og fulgte med på det som foregikk på skjermen.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg