Popcorn.

 

Jeg våknet med hodepine og gikk å la meg med hodepine. Men jeg tror ikke det var migrene denne gang.

Det ene øyet mitt gjorde vondt og jeg var kvalm.

Heldigvis hadde sjefen spurt om jeg kunne komme innom dyrenes hus på fredag istedet for torsdag, så da fikk jeg vandre hjemme og ha det dårlig. Foretrekker det enn å kjenne du må prestere og ikke ha det godt.

Jeg var ikke i humør til å lage meg middag, det sto mellom å steke meg noen pannekaker eller varme opp popcorn. Og jeg valgte det sistnevnte.

Snakk om å velge det letteste.

Noen dager er det slik.

Jeg kom meg opp av sengen i hvertfall.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg