Pusterom.

 

Googlesøk

I dag ble en sånn litt uggen dag. Jeg sov lite i natt, og samtidig var kroppen klar for å ta fatt på dagen.

*

Så jeg sto opp, og fikk i meg frokost.

Hadde allerede fått svart en kollega angående første ankomne pus, som trenger å få vaksine.

Fått med meg sånn sirkus, når oppgaven på skolen må besvares.

Og det gikk fint til da.

Kom meg til kattene hos Dyrebeskyttelsen, etter at egne foster barn var blitt tatt hånd om.

Fikk gjort det jeg skulle videre.

Ble gjort oppmerksom på at annonse, for frøken søt (samme pus som tidligere kontaktet for) var tenkt lagd og da ble jeg veldig bevisst at ting ikke blir som man har tenkt og at livet dessverre ofte inneholder frister.

De fordømte fristene dere.

Ventet på mor som jeg antok jeg skulle møte og som ikke ble noe av. I to hele timer.

Det er da jeg tenker at det er da mulig å besvare en sms. Selv om det koster deg den ene kronen.

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg, er det ikke det slik det regla går?

Jeg hadde kommet meg mye tidligere hjem, fått noe søvn på øynene som jeg trengte sårt og unngått skuff og tull ball.


Jeg fikk i meg noen pølser på ikea. Men det ble ikke koselig prat og mat i restauranten, som var tanken.

Istedet ble det, bitterhet, uro for foster barna mine og mye løse tråder.

Jeg kom meg hjem, satt fast i trafikk-kø først, men kom meg hjem.

Jeg fikk på meg pysj, lyttet på ett par episoder av the Kåss Furuseth og fiklet med et puslespill.

Skrev ned noen linjer, i form av et dikt.

Sovnet så på sofaen.


Nå kjenner jeg at jeg har klart å lande litt.

I morgen er det fredag og det er jeg klar for.

 

B

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg