Rapport.

Tenker det er ok med et lite resyme av dagene som har vært. Det kom litt på mandag og så ble det stille fra meg.

Tirsdag brukte jeg dagen på å rydde i leiligheten, onsdag var jeg på individual behandling og var ute å løpte, en mnd etter jeg ble syk og ikke orka.

Torsdag var jeg ute på dyrenes hus. Det var fint. Men favoritt pusen hadde fått seg familie, det var litt leit, syns jeg. Den fortjener sitt for evig hjem og det skal ikke jeg sette en stopper for. Ble glad i det lille pratsomme kose-trollet, ønsker den alt godt 💙💙.

Fredag bar det ut igjen, måtte kjøpe gave til søskenbarnet mitt. Så da det var gjort, var det rett hjem og nyte helgen.

Lørdag pakket jeg presang, tok et bad, overførte ting til PCen fra telefonen og så film med kjæresten.

Nå er det besøkstid og i kveld fortsetter Marvel eventyret!

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg