Rassh*l.

 

 

Helgen har vært en lett blanding av hvile og familie tid.

*

Fredagen kjente jeg ble lang og tung. Det var mye å gjøre på vakt.

Jeg kom meg gjennom det jeg skulle og jeg var ganske rask med å legge meg ned på sofaen når jeg kom hjem.

*

Lørdagen ble jeg værende i leiligheten, sammen med pusene.

Jeg fikk ryddet ferdig bokhyllen min på stuen,

så nå står kjøkkenet for tur.

Det betyr stuen er ferdig ryddet 💪🏻.

*

Søndag samlet familien seg hos min eldste søster, vi feiret mamma, litt sånn på skikkelig.

Denne gangen med barn og barnebarn.

*

Det var godt å kjenne at latteren satt løst.

En distraksjon jeg sårt trengte.

*

Jeg merker jeg har vært mye i mitt eget hode de siste dagene.

Og jeg kjenner på savn.

 

 

B

 

 

Ps. Det er så mye jeg kjenner jeg kunne skrevet, men som jeg føler jeg ikke burde. 

Hvorfor må jeg være så godt menneske? Jeg skylder ingen å være snill. Spesielt når det kommer til dem/den som har vært ett eneste rassh*l imot meg.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg