Regn.

Googlesøk

 

 

Fredag, lang dag og sliten så bare det.

*

Fikk endelig sove. Så til pus. Og kom meg til dyrenes hus.

*

Dagen startet fint den. Kattene var varme i sin velkomst og alle like fine.

Husker da jeg først startet for ca. ett og ett halvt år siden. Jeg ante ikke hvordan dem kunne se forskjellen på pusene. Men nå gjør jeg det selv.

Gangen i hvordan ting skal gjøres er også satt seg inn minnet. Og det med medisiner går fint det også.

*

Jeg var på stillerommet, loftet og isolatet denne dagen.

Og så var det videre bort på senteret etter endt vakt.

*

Handlet inn til helgen og tok bussen videre til Ikea for å spise middag der. Jeg kunne ha gått dit. Men været var fælt.

Klissvåt og kald, kom jeg meg hjem. Jeg skiftet tøy, så jeg ikke skal bringe smitte over til pus fra dem jeg så til på isolatet.

Jeg pratet med mamma på telefon og startet å se på “Younger”.

Så på den serien før, men tror jeg stoppet rundt sesong fire eller fem. Nå er det rundt syv sesonger ute.

Jeg la meg ved to tiden. Bb slo følge mye senere.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg