Rematusen.

Googlesøk

 

Onsdag. You know the drill. Fridag. Løping.

*

Jeg nekter. Nekter, nekter, nekter.

Alle prater om det. Alle kommenterer. Alle. Jeg? Nei, takk.

Rema 1000 derimot, dem kan jeg snakke om. Litt gratis reklame får det bli. Men jeg nekter plenty å nevne den personen.

Hvorfor? Så dem kan få det slik dem ønsker?. Den faller ikke jeg for.

Jeg respekterer mennesker som setter foten ned, som stiller spørsmål og ikke tar alt imot og svelger det.

*

Mennesker gjør, mennesker handler, det får konsekvenser.

Er det du gjør godt, da skal man selvfølgelig roses. Gjør du noe som er galt, da skal man også behandles deretter.

I dette tilfellet, gjør Rema 1000 noe bra.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg