Rest.

Galleri D40

 

 

Torsdag, var en inne dag.

*

Jeg var så glad jeg ikke utsatte løpingen til denne dagen. Fortsatt var det mye vind ute og jeg trengte en dag for å hvile meg.

*

Dagen startet som alltid, jeg så til foster-pus. Fikk i meg noe mat.

Startet på sesong to av “How I met your father”.

Det går mye i reboots av gamle serier for tiden.

*

Jeg spise middagsrester fra dagen før. Kylling og pommes frites.

Ja jeg lager mat selv av og til. Jeg var bedre til det før.

*

Ellers brukte jeg tid på telefonen. Spilte Match tripel 3D

*

Så gikk jeg til sengs med håpet om å få sove.

*

Bb kom hjem fra jobb.

Så i natt fikk vi sove i lag.

 

B

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg