Roma ble ikke bygget på en dag.

Det er så sant som det er sagt. Noen ganger kunne jeg alikevel ønske ting gikk litt fortere, og av og til er det nettopp da det går enda tregere. Rart det der. 

Jeg har som de fleste her, skrevet blogg før, jeg hadde ikke tenkt å nevne det. Da jeg egentlig ville legge det bak meg og starte med blanke ark. 

Men nå velger jeg rett som det er å bare lufte tanken likevel. Så er det gjort liksom. Istedet for å starte from scratch så blir det hele en fortsettelse. En utvidelse, et nytt kapittel, en versjon verdenivaarehjerter 2.0, alt ettersom. 

Denne gangen vil jeg være mer aktiv, de som har lest innleggene mine til nå, har nok lagt merke til det. På forrige blogg var det sjeldnere jeg tittet innom og helt ærlig tenkte jeg ikke noen leste det jeg skrev. 

Men i og med denne plattformen er ny så er sjansen litt større for å bli lagt merke til, noe jeg kjenner jeg grugleder meg til hver eneste gang jeg legger fra meg et tankelass. 

Skal man ut og fremover så må man satse, man tar gjerne et steg frem og to tilbake. 

Jeg krysser fingre og tær for at dette blir bra.  

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg