Roterom.

 

Trege dager.

*

Av og til kan en uke, en dag, en time ta en evighet.

Virker det som iallefall.

Min onsdag ble slik.

*

Jeg startet å se på Futurama. For dem som vet hva det er.

Det er en tegneserie, en salig blanding av the Simpsons og Rick and Morty.

*

Jeg forsøkte å rydde litt på soverommet mitt. Som har blitt et eneste stort lager.

Det skal liksom være en plass man kan senke skuldrene og få fred.

Men det eneste det rommet gir meg nå. Er en følelse av å bli sliten i hodet.

*

Målet er å få orden. Da kan pusene få enda ett rom å boltre seg på.

Det er blitt dem som er det som pusher meg.

Om ikke jeg gjør det for meg, så ihvertfall for dem.

*

Planen er å ta det litt etter litt.

Så er håpet å få det litt fint, for min egen del også.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg