Seksti kilometer.

 

 

Det er blitt vanskeligere å komme seg ut.

*

Jeg blir heller værende inne.

Det skal mye til for at jeg kommer meg over dørstokken.

*

Jeg gjør det om jeg må.

Om det er noe jeg har gått tom for hjemme.

Spesielt om jeg holde på å gå tom for kattesand til pusene eller våtfor.

*

Jeg skulle liksom gå 60 km for MS i april.

*

Jeg har ennå tid, men jeg har ikke vært like flink som jeg var sist jeg gjorde det.

Da skulle jeg få det til.

*

Jeg fokuserte på at dette skulle jeg gjøre for noen andre, om ikke det var nok motivasjon å gjøre det for meg selv.

Ikke at jeg har den sykdommen, men når jeg sier meg selv, så i den mening at jeg gjorde det for at jeg skulle ha en grunn til å komme meg ut.

*

Kanskje jeg får det til om jeg gjør en god innsats kommende uke?

Ja, jeg får tvinge meg selv litt.

Jeg må kunne klare det.

 

B

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg