Sesong syv.

 

 

 

Torsdag.

*

Det ble en tidlig start på dagen for meg og pusene.

Vi fikk i oss frokost og så leste jeg i bibelen.

*

Deretter var det tid for å vaske tøy.

Det ble to fulle maskiner med klær og annet diverse.

Som da måtte henges opp til tørk.

*

Jeg gjorde også rent området der pusene mine spiser og kjøkkenet mitt.

*

Det er noe med det at når man ikke helt vet hva smitte ett sår kan ha, så går man rundt å klør over hele seg og da ender det med at man vasker litt over alt.

Bare for å få tankene til å roe seg ned litt.

*

Jeg fortsatte å se på the good doctor, mellom vask og opphenging av tøy.

*

Er nå kommet til sesong syv, som visstnok blir den siste!

*

Middag ble det også.

*

Denne dagen fikk pus kun to ganger salve.

Jeg sovnet før jeg fikk smøret henne den tredje.

Men det går fint, salven kan gies opp til tre ganger, så to er egentlig nok.

 

B

 

 

7/60

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg