Skitt pomfritt.

 

 

Mandag.

*

Jeg hadde tenkt meg ut en tur.

Det var noen ærend jeg måtte få gjort.

*

Dagen før fikk jeg en invitasjon om å bli med i en gruppe på Facebook for de frivillige.

Hva er dette for noe? Orker ikke mer drama nå tenkte jeg og godtok invitasjonen likevel.

*

Dagen etter, altså i dag, mandag, dukker det opp en oppdatering i denne gruppen.

Noen sier at hele styret i Dyrebeskyttelsen Bergen og Hordaland er blitt suspendert.

*

Jeg ser etterhvert mange aviser skrive om situasjonen på dyrenes hus.

Det dukker opp noe i BA, noe i BT og noe i Åsane Tidende.

*

Hva er det som skjer?

*

Styret i Dyrebeskyttelsen Norge har kommet til Bergen for å ta over!

Låsene skiftes på dørene.

*

Og dette får vi vite gjennom nyhetene.

*

Vi ble invitert på møte ca. en time før det skal holdes.

Dette er altså noe akutt.

*

Jeg var noe urolig fra dagens start, så jeg gikk ikke på det møtet.

Man forstår etter hvert hva man takler og ikke takler når man har hatt angst og panikk anfall i ett par år.

Så dette holdt jeg meg langt unna.

*

Jeg fortsatte dagen som jeg hadde tenkt.

Jeg kom meg ut på apoteket, rusta og ikea.

*

Fikk i meg noen pølser og noe drikke.

*

Og så var det å komme seg gjem med innkjøpene.

Ingen klær.

*

Hjemme var det å se til pusene.

Og så kaste bort litt tid på youtube.

 

B

 

 

 

2 kommentarer
      1. Takk for innspill, det er utrolig frustrerende å lese alt som blir skrevet… Jeg kan bare si at miljøet på arbeidsplassen har vært noe dritt i en lang stund nå.

        Jeg har holdt kortene mine tett, for pusenes skyld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg