Skremmende.

Googlesøk

 

 

Onsdag, treningsdag.

*

Jeg ble værende lenge inne, før jeg manet meg ut. Og da jeg kom ut, begynner det å regne.

*

Det var masse ungdom på banen.

*

Rundene gikk sin gang, og da de fleste var dratt av dem som var der, ble jeg værende alene i vind og styrt regn.

Jeg var allerede kliss våt, så jeg fortsatte økten min, som ingenting.

*

Mot slutten lot jeg tankene mine ta litt over, etter så mange ekle og vonde nyheter i det siste ble det litt skummelt å være der, så mørkt og avsides.

*

Like i nærheten ble en gutt på femten år, slått av en eldre mann på bussen.

Der hvor foreldrene mine holder til, var det en fyr som angrep ungdom med kniv.

Lengre unna har dem funnet en mann som har lagt død i et telt i over tre år.

I Sverige fant dem en kvinne død i frysen.

Og for litt bare, ble en mindreårig jente antastet på bussen.

*

Da er det ikke rart at tankene kan gå i alle vinkler og man blir redd for at noen skal sitte i en busk, og planlegge eller handle ut fra sine forvrengte ideer.

Jeg gjorde ihvertfall det, og ville bare bli ferdig. Heldigvis kom noen å sparket ball i banen ved siden av. Så det ikke ble like skremmende.

*

Hjemme gikk jeg rett i dusjen og spiste så middag. Det ble som dagen før. Quinoa og chorizo pølser.

*

Deretter fortsatte jeg å se på “Good trouble”.

Før bb kom hjem og vi la oss.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg