Smerter.

Gauda og Cheddar sover med potene sammen.

 

 

 

Lørdag.

*

Jeg sov lite, hadde både øre smerter, kjeve smerter og migrene.

*

Jeg vet ikke hva dette er, men når man er fylt tredve så går alt down hill.

Optimistisk ikke sant?

*

Jeg så til Cheddar og Gauda.

Fikk i meg noe mat og dro avgårde for å hente medisiner imot migrenen ihvertfall.

*

Deg første apoteket jeg var hos, hadde problemer med levering.

Tanken på å måtte slite meg igjennom helgen med alle disse smertene var til å ville dø av.

Jeg dro til boots, og der hadde dem heldigvis medisinen min på lager.

Jeg tok den med en gang.

*

Neste stopp ble McDonalds, det var skitt varmt ute og jeg hadde lyst på is.

*

Så var det en tur innom Rema tusen og rett hjem.

*

Hjemme, vasket jeg do-kassen og støvsuget leiligheten.

Tøyet jeg hadde vasket forleden, lot jeg stå ute på balkongen til tørk.

*

På kvelden fikk jeg endelig sett episode seks av Gypsy Rose: life after lock up.

 

B

 

 

9/60

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg