Smerter.

Googlesøk

 

 

Mandag, løpe-dag.

*

Hadde en ubehagelig opplevelse på lørdag, smerter i øvre del av ryggen og brystet.

Det gjorde vondt og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.

Jeg begynte å google. Valgte å ikke tro på det første som kom opp.

Endte opp med å spy, to ganger. Før jeg tok en smertestillende.

Den lindret noe, men ikke alt. Jeg sovnet ikke før i halv syv tiden, neste morgen.

*

Dette gjorde at jeg ikke visste om jeg turde eller burde gå ut i dag. Jeg følte meg ikke helt på topp. Dessuten merket jeg til lignende vondter når jeg var ute å løpte sist, selv om det gikk bort. Og jeg fikk sove.

Men hva om dette trigger nye smerter som dem jeg hadde på lørdagen? Det orket jeg ikke, for det var uutholdelig.

Uansett hvordan jeg forsøkte å legge meg, gjorde det vondt. Og det så ikke ut til å gå bort.

*

Jeg sa til meg selv at jeg kunne gå ute på banen, da fikk jeg ihvertfall tatt skrittene.

Så sa jeg at jeg kan jo starte med å gå og løpe, ett par runder.

Jeg gikk ut.

Og endte opp med å gjøre min greie, helt som normalt, samtidig som jeg hørte på en podcast.

Det gikk faktisk. Selv om jeg synes det var litt tørt å skulle løpe til, men det fikk ihvertfall tankene på det som ble sagt og ikke alle andre veier.

*

Jeg lagde meg quinoa og eggerøre da jeg kom tilbake. Vet ikke om det var den beste kombinasjonen. Litt lite smak.

Men man lærer mens man går, er det ikke det dem sier?

*

Tok en prat med mamma på telefonen. Før jeg gikk i dusjen og pratet med bb.

*

Nå er han på fotballkamp. Så det blir trening på oss begge, nå, på mandager.

*

Slukner når han kommer hjem, tenker jeg.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg