Smudler.

 

 

Nei jeg har ikke skrevet feil, som nevnt før har jeg sør-amerikanske foreldre, og mamma sier ofte smudler istedetfor smuler.

*

Jeg har drevet å kladdet på et par innlegg som jeg nå ser jeg ikke har postet.

Og jeg har vært i tvil om jeg vil dele.

Av og til føles det litt for nærme å dele personlige ting.

Og det har jeg kjent på i det siste.

*

Jeg har gått gjennom saker og ting som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal formulere.

Fordi jeg ikke helt vet hvordan det påvirker meg.

Jeg har vært litt nedfor.

Og til tider følt for å felle noen tårer fordi det rett og slett er litt for mye.

*

Hvordan skal man dele uten å si alt?

Hvordan skal man klare å sette ord på det når man ikke vet helt hva man kjenner på?

*

Hvordan kan man reagere på en måte som ivaretar alle involverte?

Av og til virker spørsmålene flere enn svarene, dessverre.

*

Tilbake til disse smulene. Jeg mener å ha lagt smuler av det som er meg, rundt om i denne bloggen.

Og når disse smulene i enkelte tilfeller begynne å likne et rundstykke, har jeg en tendens til å enten plukke noen av dem opp igjen eller stenge av.

*

Så om noen skulle lure på hvor jeg befinner meg, akkurat nå.

Så plukker jeg smuler og holder meg litt unna.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg