Sol sol.

 

 

Torsdag ble en normal dag i Bergen.

*

M.a.o. regntung.

*

Planen var å komme seg til bensinstasjonen på hjørnet, og det gikk fint til tross for vinden som dro meg alle veier.

*

Too good to go, reddet meg fra å måtte lage meg middag og kveldsmat. For hjemme var det ikke mye å bruke til diske opp noe.

*

Pusene fikk smake litt karbonade, men det andre likte dem ikke.

*

Magen til Cheddar er heldigvis blitt bedre til både min og Gaudas glede.

*

Kvelden ble brukt til å rydde ferdig kjøkkenet.

Nå er det kun marerittet mitt som gjenstår.

Hihi.

 

B

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg