Søppel.

 Googlesøk

 

 

Fredag, innedag med utpust.

*

Denne dagen ble jeg i pysjen.

Men jeg kom meg ut på er vis.

Jeg tok på meg lang jakke, og travet ut med bosset som var blitt inne siden uken før ferien.

Så bar det ut i boden, for å hente poser. Poser til nytt søppel og ny katte avfall.

*

Dermed var jeg fornøyd. Bare jeg får til noe, er jeg happy. Men dette noe, tar mye av meg. Psykisk.

*

Jeg fikk også middag i meg, for dagen før var jeg flink å handle inn til helgen. Og for meg startet helgen denne uken litt tidligere.

*

Det ble en lang prat med mamma på telefonen også. To timer.

Så da gikk dagen.

*

Avtalte å møtes neste dag. For en handletur i området og middag.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg