Storm.

Googlesøk

 

 

Onsdag hadde jeg “fri”.

*

Jeg så til pus, fikk i meg noe mat.

Leste litt.

Og da det var på tide å komme seg ut å på banen, var jeg veldig i tvil. Det var full vind ute.

*

Jeg kom meg ut. Fullførte rundene mine og var ikke alene om det. Det var folk ute.

Noen hadde fotballtrening og noen var ute å løpte.

Jeg orket ikke noen flere runder enn det jeg pleier, jeg var kvalm etter migrenen. Og kvalm etter å ha fått i meg en ikke så veldig sunn frokost.

Dessuten gjorde vinden veldig motstand og det var ved få anledninger at den dyttet meg i riktig retning.

*

På vei hjem til leiligheten igjen, lettet jeg nesten da vinden ble sterk som bare det. En fyr som gikk foran meg, gikk nesten over ende. Så det var nesten krabbe tilstander.

*

Vel inne tok jeg en dusj, fikk i meg middag og ventet til bb ringte meg.

Jeg har slitt sånn med å sovne i det siste. Og jeg våkner hele tiden når jeg først gjør det.

Tror det kan være at jeg har en mer begivenhetsrik uke. Der jeg står opp tidligere og sovner på sofaen i seks/syv tiden.

Dermed blir det kluss på hele systemet mitt. For jeg våkner igjen rundt eleve/tolv på kvelden.

Bb måtte bli værende ute, det er noen ganger slik at dem holder på med et prosjekt utenfor hovedstaden, og istedet for å dra hjem samme dag så blir dem heller ute og slipper tre timers kjøring hver vei.

Han ringer meg alltid for å si natta.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg