Summer.

Mandag var det gruppe igjen, da var det ikke noen andre som hadde oppe tema. Så jeg fikk fortalt dette med katt, bitt og død.

Betryggende å få vite at ikke bare jeg har opplevd å føle seg hjelpeløs i en akutt situasjon. At det kan være lurt å insistere på å få ha med seg noen til undersøkelse.

Og at jeg ikke er skyld i at pus døde, mest sannsynlig døde den av det som gav meg infeksjon.

Bare synd Mr. T måtte lide. 

Feiret niesen min hos søsteren min og co, etter behandling.

Tirsdag var noe chill dag, måtte bruke dagen på å hente meg inn igjen. Det å være tante krever mye psykisk. 

Onsdag var jeg ute å løpte. Det var tungt og det små regnet. 

Torsdag var jeg hos dyrebeskyttelsen, mye mjauing. Men koselig.

Fredag hadde jeg time hos individual behandler og var bortom til pappa. Han hadde laget semulegryn grøt. Det var godt!. 

Lørdag var jeg hjemme. Og søndag var jeg med kjæresten. 

 

Ha en fin uke folkens 😉

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg