Sunny Saturday.

 

 

Hadde en fin lørdag.

*

Startet dagen med å gå en tur. Som endte opp med å bli ca. 12 000 skritt, lang.

*

Været var fint, selv om det var kaldt.

*

Jeg traff på mamma og hun ble med meg hjem.

*

Vi spiste lunsj.

*

Så noe på tv og bygget et skap, et vitrineskap jeg kjøpte i begynnelsen av uken.

Esken den var i, bruker kattene mine nå som tunnel/gjemmested.

Det skal ikke så mye til for å glede dem.

*

Så hadde vi “girl dinner”, dvs. vi spiste litt diverse, det var nok til å fylle oss opp og samtidig ikke noe sånn veldig tidskrevende.

*

Da det nærmet seg kveld, fulgte jeg mamma til bussen.

Så var jeg litt for meg selv, før bb facetimet meg og vi så på “Peaky blinders”.

Det er så lite igjen av serien, at det nesten er skummelt.

Hele seks sesonger har vi sett, når vi har tid, stortsett i løpet av helgene.

*

I starten synes jeg serien var litt treig, men det har tatt seg opp og det har vært veldig fint å følge de ulike karakterene i løpet flere ti år.

Se dem utvikle seg fra unge mennesker til voksne.

*

En fin dag var det ellers, sett under ett. Ikke for tung eller for tom.

Selv om jeg må si jeg var sliten kroppslig etter den lange turen.

 

B

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg