Takknemlighet.

Google

 

I dag feires thanksgiving i USA. Rart man i Norge ikke har tatt den tradisjonen til seg, slik man har gjort med Halloween og Black Friday.

Det blir ikke noe kalkun, og eplepai på meg, men her her noen ting jeg er takknemlig for:

1. Kjæresten – som ser meg for akkurat den jeg er og allikevel er glad i meg.

2. Familen – som ofte er en byrde, med sine positive og negative sider,  men som jeg ikke ville vært foruten.

3. Gud – som tiltross for at jeg konstant tviler på meg selv, gir meg håp.

4. En velfungerende kropp – selv om synet mitt ikke er det beste og jeg er sliten ofte, tar den meg alltid dit jeg skal og bør være.

5. Tak over hodet og mat – spesielt når det stormer rundt omkring og mange ikke er like heldige.

6. Dyrebeskyttelsen – for å gi meg en plass å være og føle meg nyttig.

7. Behandling – for å finne ut av ting og vokse.

8. Bloggen – dere som leser og tar dere tid til å kommentere.

9. Bøker – for å latt meg drømme meg bort litt.

10. Trening – for å utfordre meg og for å stadig overraske meg med hva jeg klarer.

 

B

 

Q: burde vi ta til oss thanksgiving feiringen? Og i så fall hva er du takknemlig for?

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg