“The Fosters”.

Googlesøk

 

Onsdag, chill dag med langt utpust, denne gangen.

*

Vet ikke om jeg har nevnt det her, men jeg har ønsket å øke mengden jeg er ute å løper.

Det har vært enten å legge på antallet runder på banen eller dager jeg er ute.

*

Denne uken fikk jeg oppfylt det ønsket.

*

Det ble ut å løpe denne dagen i tillegg til mandag.

*

Det gikk mye bedre i dag. For på mandag ville jeg bare daue.

Herlighet så vondt kroppen gjorde. Det var som om den skreik hva er det du har gjort, er du gal?. Vi orker ikke dette. 

*

Så var det å få i seg middag, og fortsette å se på “Good trouble”. Denne serien er en utgreiing av seiren “The Fosters”. Om noe har sett den.

Den følger Callie og Marianna etter de tar utdannelse.

*

Da bb kom hjem, var det rett i seng og sove.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg