Tomhet.

 

 

Jeg kjenner meg tom.

*

Har ikke villet gå i dybden av det jeg har vært gjennom det siste halvåret for det er vondt.

Det er nytt for meg.

Ikke å ha det tungt, men akkurat denne erfaringen.

Jeg trodde aldri jeg skulle befinne meg i denne posisjonen.

*

Og hva gjør man når man kjenner på tomhet? Man forsøker å fylle det, med noe annet.

Ting som ikke gjør det bedre, men tyngre.

*

Uvaner av noe slag.

*

For man vil ha den følelsen bort.

Den som gjør at det koster litt ekstra å ta ett dypt åndedrag.

Det som gjør at alt blir litt vanskeligere enn det trenger.

Den følelsen.

 

B

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg