Too good to go.

 

 

 

Da er halve kjøkkenet tatt, litt etter litt.

*

Jeg begynte “all in” med ryddingen av leiligheten for ett par uker siden. Da gangen, badet og stuen var tatt begynte entusiasmen å gå ned.

Kan være fordi når kjøkkenet er tatt, så begynner det virkelig store prosjektet mitt, som er soverommet.

*

Det ser nemlig ikke ut.

Det er blitt et lager.

Og jeg sover dermed ikke der.

Det er ikke bare derfor jeg ikke sover der, men en av grunnene.

*

Jeg har lyst til å ommøblere også.

Men først må alt av pakker pakkes opp, rot ryddes bort og mye gies/selges.

*

Tirsdag dro jeg avgårde til mamma og dem igjen.

Helgen var jeg som nevnt i tidligere post, hjemme hos meg selv.

*

På veien bort, var jeg innom cirkle K og hentet en “too good to go pose”.

Fikk en god del for pengene så det anbefales å gjøre.

 

B

 

Too good to go, er en app med butikker som tilbyr salg av matvarer i en pose, med nær utgått dato/eller utgått dato samme dag, til en rimelig penge. 

Ved bensinstasjonene er prisen som oftest 39 kr, ved dagligvarebutikker 49.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg