TW.

Da var det gått enda en uke gitt og jeg har vært i behandling. 

I dag måtte jeg melde meg ut av samtalen, det ble rett og slett for vanskelig tema. Suicidale tanker og selvmord.

Jeg vurderte å gå ut av rommet og komme tilbake da dem var kommet over til noe annet. Men jeg er glad jeg ble værende, for jeg hadde ikke kommet inn senere, da emnet ble det samme ut timen. 

Av og til må man beskytte seg selv, det gjorde jeg ikke sist uke. Individene til dem rundt meg og deres situasjoner la seg seg som to dritt tunge sekker. Jeg hørte det med meg hele uken, da det blandet seg med mitt eget liv og det var ikke noe godt.

I dag orket jeg ikke dette. Jeg satte meg selv først, jeg hørte hva som ble sagt, men jeg ville ikke involvere meg. 

Det er jeg glad for at jeg gjorde, for nå kan jeg kjenne på det gode som er rundt meg. Solen skinner, det er tjue grader og jeg har det fint inni meg. 

 

Ha en fin uke dere!

Ta vare på dere selv <3.

 

 B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg