Typisk.

Galleri D40

 

I følge en undersøkelse, fra 2020, var det slik at ca. 70 % av dem som deltok, leser blogger.

Da er det for å lære noe, bli underholdt eller lese nyheter.

Dermed er det like aktuelt idag som tidligere a drive en blogg, som å følge en.

Tidene for når man leser blogger også dermed en stor sjanse for høy trafikk, er tidlig på morgenen. Altså kl 9 ish.

Så øker aktiviteten igjen ved lunsjtid.

Og på kvelden.

Men i hovedsak er det på morgenen det er mest populært å lese blogger.

*

Da tenker jeg, “typisk”.

Jeg verken er eller vil være ett morgen mennesket. Det ligger liksom ikke innbygget i meg å være lys våken eller hoppe ut av sengen i det fuglene starter på sin muntre sang. Så da har jeg kanskje svaret, på hvorfor ikke så mange leser det jeg skriver.

 

B

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg