Uke 15.

Eget galleri

 

Denne uken har vært en noe for seg selv.

*

Mandag, var jeg ute å løpte, tok like så ut bosset.

Tirsdag, hadde jeg ikke undervisning og det kjente jeg gjorde godt for sjelen, jeg var ikke klar for at ferien skulle være over og det kan godt hende det var fordi jeg brukte helgen sammen med familien.

Lørdag var jeg på kvelds gudstjeneste med mamma, det var kjekt. En litt annen opplevelse da det var klokken 23.00 og vi var i mørklagt sal med tente lys.

Mulig dette blir en tradisjon, for dette gav mersmak.

Søndag var jeg hjemom og spiste middag hos foreldrene mine. Pinnekjøtt, poteter, kjøttkaker, pølse og mos. Fikk også sett ferdig dokumentarserien Gåten Agnes.


Men tilbake til denne uken. Tirsdag var jeg bortom mammas jobb for å levere ett par sko jeg kjøpte for henne. Samt handle inn noe mat.

Spiste BK den dagen, fordet hadde jeg fortjent. Har ikke spist det på en mnd. Ble stapp mett.

Onsdag, var jeg ute og løpte, igjen. Denne gangen var det en annen fyr ute på banen og et jentelag som spilte fotball.

Torsdag, i dag altså, har jeg allerede vært på dyrenes hus.

Det gikk greit for seg, jeg tok stille-rommet og isolatet.

Har handlet inn til helgen. Og venter nå på mamma, mest sannsynlig blir det middag på ikea.

 

B

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg