Ukesslutt.

Da var det plutselig gått et par dager uten skriving her. Alle planene mine for uken gikk som de skulle. 

Torsdag tok jeg meg en tur til H&Ms morgenshopping. Dette er noe jeg aldri har vær på før, og lurte litt på hvordan det hele foregikk. 

Det var ikke mye folk ute på denne tiden, forutenom det jeg kan tenke meg var hjemmeværende mødre, eldre mennesker og meg såklart! 

Fant meg ett par fine ting, men gikk ikke ammok. Ellers fikk jeg meg en matbit, fra det som på invitasjonen ble kalt for “enkel servering”. 

Mmm. 

Fredag var det endelig helg, da det jeg skulle den dagen varte til ca. 13. 

Lørdag og søndag har stortsett vært tomme innholdsmessig. Ble mye tv titting, så bl. Sophie Elises verden og dokumentarserien The disappearance of Madeleine McCann. 

Det ble litt lesing også. 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg