Umodent.

1) meg. 2) påminnelse. 3) middag. 4) Her i heimen får man ikke gå på do i fred.

 

 

 

Onsdag.

*

Jeg kommer meg ikke ut så mye for tiden.

Det skjer ofte når jeg stresser.

*

Vi fikk i oss frokost, som vanlig.

Deretter tok jeg meg tid til å lese i bibelen igjen.

*

Har fått med meg at eksen, (veldig rart å si det, foresten), er ute på tur.

Det dukker opp på Facebook, som alt annet.

*

Akkurat det stadiet i ett brudd, er bare utrolig umodent.

Jeg skippet det.

Altså når man poster for å bevise at man har det bra, når man veldig tydelig ikke er det.

*

Jeg spiller ikke det spillet, har jeg det fælt så sier jeg akkurat som det er.

Det er en del av det å bli bedre, innrømme at ting ikke nødvendigvis er som man ønsker.

For så å gi plass, til nye og sunne ting.

*

Det som ikke er bearbeidet, tar deg igjen på ett eller annet tidspunkt.

Og forlenger prosessen.

*

Jeg så deretter på filmen my fault.

*

Likte historien, men romansen var litt for intens for min del.

*

Kort fortalt, Noah ( jente i dette tilfellet) må flytte bort fra hjembyen sin og alle hun kjenner.

Fordi moren er i ett nytt forhold.

Denne mannen er rik og bor alene i et digert hus, sammen med sin sønn Nicolas.

Han studerer jus, men er også leder for en gjeng som driver med mye festing og kappløp på kveldstid.

Noah ramler inn i dette miljøet, Nicolas faller for henne og resten er.. opp til deg å finne ut av om du velger å se den.

*

På kvelden pratet jeg med mamma på telefonen og spiste middag med Gauda og Cheddar.

 

B

 

 

 

13/60

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    1. Herlig avslutning.. spiste middag med Gauda og Cheddar, jeg *dævver*, for meg så høres det bare så sinnsykt komisk ut, helt konge 😂🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg