Update.

Det går litt i surr for meg. Jeg skriver ofte ikke dato når jeg forteller om dagene mine, men det ser ut til at forrige innlegg gjaldt frem til 8 mai. 

Mandag niende var jeg på behandling. Så var jeg innom til foreldrene mine og jeg ble feiret. Jeg hadde nemlig bursdag den dagen. Det var koselig. Vi spiste middag sammen, så litt på tv, ble sunget for, spiste kaker og jeg fikk gaver! 

Tirsdag var jeg litt nedfor. Følelsene var over alt. Så jeg gjorde ikke stort den dagen.

Onsdag var jeg og mamma å hentet nye briller, vi var begge fornøyde, men jeg må ta meg tid til å bruke mine. Vet ikke om andre er slik, jeg blir ofte små kvalm og rar i hodet etter å gå med nye briller. Det er ikke bare bare dette her.

Torsdag var jeg hos dyrebeskyttelsen. Nå er ingen på isolat, der er fint. Både for kattene og oss som hjelpere.

Fredag var jeg en kort tur innom senteret, det var nattåpent. Jeg hadde sett tilbud på noen plater, og var egentlig bare interessert i akkurat det. 

Lørdag var jeg på dugnad. Med sameiet. Jeg hadde gruet meg litt til det. Og tok det opp som tema i gruppen på mandag. Fikk en del fine og mindre skumle tilbake meldinger. Jeg stilte derfor opp. Det gikk fint og ja jeg overlevde. 

Søndag var jeg hos søsteren min. Vi feirer tvillingene hennes. De fylte åtte år. Tiden går veldig fort. Trodde det var syv de fylte. Jeg husker da det enda var tid før de ble født og jeg var nede i en dum periode. Det eneste jeg så frem til var disse to. Jeg tror de fleste som var innom meg, den tiden jeg var innlagt fikk med seg akkurat dette.

—————————————————————————–

Mandag 16 mai, var jeg i gruppe igjen. Jeg fikk oppleve at noen var lei seg på mine vegne. Dette er noe jeg sjeldent har opplevd. Så det var litt fint, men også litt dumt, på denne personens vegne. Forståelig, men ikke nødvendig. 

Tirsdag feirer jeg nasjonal dagen med familien. Vi var på skolen til niesene og nevøene mine, spiste på kafe, gikk så til søsteren min og spiste middag. Der hadde barna egne leker. Så det var artig å få prøvd. 

Onsdag var jeg ute å løpte. Jeg kom meg ut, til tross for å ikke være så giret på akkurat det. 

Torsdag var jeg til individuell behandling, hadde egentlig glemt avtalen, men jeg stilte opp. Det er greit å få klarnet opp i tankene litt.

Fredag var det ut til dyrenes hus. Tok mottaket denne gangen, det er ikke ofte jeg gjør det. Det er her kattene kommer først. De blir ofte satt i bur, hvor de enten må vente for å bli sjekket av dyrlegen. Eller blir satt på medisin et par dager. Så får de gått fritt som neste post.

Jeg er som oftest på hovedhuset, der hvor pusene gjerne har vært gjennom denne første prosessen på mottaket. 

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg