Utolmodig.

 

 

Noen ganger kan jeg være det.

*

Om noen sier at jeg skal møte opp en plass, jeg gjør det og dem dukker opp på et helt annet sted og ringer for å spørre hvor jeg er eller om jeg kan komme dit.

*

Om noen sier at dem skal plukke meg opp på ett bestemt klokkeslett, og jeg som liker å sove gjør det jeg kan for å stå opp innenfor rimelighetens grenser og skyssen dukker opp en time etter det som var planlagt.

*

Når jeg bare har lyst å gå å gjøre det jeg skal, men for å være sosial tar med meg noen, og alt tar evigheter.

*

Når jeg er klar for å gjøre noe, men noen bare må gjøre hundre-ogfemti ting først.

*

Når jeg virkelig må få gjort noe, men kommer på alt jeg kunne ha gjort istedet.

*

Når noen sier, vi kan henge sammen om en stund, men når er en stund? Vær presis. Da kan jeg se hva jeg får tid til i mellomtiden.

*

Når jeg kjenner jeg gjør så mye, men ikke ser endringer.

*

 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg