Utsatte familier.

Googlesøk

 

Tirsdag, tid for å lære.

*

Kroppen min er ikke vant til den nye rutinen. Våknet på natten, av at det gjorde vondt i ryggen og øvre del av magen.

Så jeg sov ikke godt med andre ord.

*

Jeg drøyde derfor med å stå opp og komme meg av gårde.

Resultatet ble komme til andre timen.

Temaet for dagen var utsatte familier.

Et veldig interessant emne.

Jeg ble værende igjen på skolen, to timer etter endt forelesning for å ta igjen det tapte.

*

Så var jeg innom butikken og tok bussen hjem.

*

Resten av dagen ble veldig rolig, jeg spiste middag og var på telefonen.

*

Så var det tid for å legge seg, så snart bb kom hjem fra jobb.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg