Valentine’s day.

Dagen startet tidlig for min del. Jeg måtte ta buss til sentrum for å ta vaksine. 

Da det var unnagjort, vandrer jeg rundt i min egen by som turist. Det var koselig, masse hjerter rundt om og dekorasjoner i rødt og rosa både på galleriet og bystasjonen. 

Pga. Korona har det blitt lite turer til byn. Å mye var blitt annerledes, men Lillelungeren var den samme med ender og duer. Jeg fikk spist både frokost og middag ute. Jeg tok mye bilder og det var fint å bare vandre uten noe mål og mening. Noe shopping ble det også.

Deretter tok jeg buss tilbake og var såvidt innom Åsane. 

På kvelden, nærmere leggetid var jeg med kjæresten og så film. Han skippet fotball etter jobb for å henge med meg. Det funket bra og på den måten fikk vi feiret alle hjerters dag.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg